**Pendekar Pujangga**

"Hidup bukanlah suatu kemenangan tetapi suatu perjuangan"


Alhamdulillah syukur...besok 23/7/09 genap umur aku 23 tahun..kejap je mase berlalu..pejam celik pejam celik dah pon 23..macam-macam perkara yang berlaku..Terima kasih buat bonda dan ayahanda aku kerana selama ini menjaga..mendidik aku tanpa rasa jemu.Itulah pengalaman dan pengajaran buat aku..moga Allah merahmati usia aku dalam keimanan dan penuh ketaqwaan kepadaNya..amin...


2 komen:

arap setiap nafas yang terhela selama 23 tahun cukup beerti buat kamu....

amin...mudah-mudahan sgt beerti hendaknye..tq bro

Post a Comment

SApekah Alhapiz???


apizNiza™

-kecik2 org pgil aku acik
-beso sket org pgil aku apiz..dan ade jugak still pgil acik
-beso lgi sket org pgil aku alhapiz
-kat Universiti kwn2 aku pgil aku Dude..kudut..ape ntah kudut tu pon aku xtawu.
-jd ckgu ganti murid2 aku pgil "Cikgu apiz....sir apiz"
-simple
-sempoi
-aku xsuke keadaan yg sibuk
"kadang-kadang Allah sembunyikan matahari,
Dia datangkan petir dan kilat,
kita tertanya2 kemananya hilangnya matahari,
rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi"

"Jadilah seorang wanita dalam bekas kaca
yang sukar disentuh
hanya orang yang mampu saja boleh memilikinya"

-ym: apiztaro
-friendster :revengeful
-facebook : alhapiz puzi
-gmail : alhapizpuzi@gmail.com
-hotmail : apiz_tx@hotmail.com



-hits terkini
MASTURBATORS




Mari Clik Kat sini

DaPat Wang
Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

sembanNg saja...


ShoutMix chat widget

Follow me...