**Pendekar Pujangga**

"Hidup bukanlah suatu kemenangan tetapi suatu perjuangan"



0 komen:

Post a Comment


SApekah Alhapiz???


apizNiza™

-kecik2 org pgil aku acik
-beso sket org pgil aku apiz..dan ade jugak still pgil acik
-beso lgi sket org pgil aku alhapiz
-kat Universiti kwn2 aku pgil aku Dude..kudut..ape ntah kudut tu pon aku xtawu.
-jd ckgu ganti murid2 aku pgil "Cikgu apiz....sir apiz"
-simple
-sempoi
-aku xsuke keadaan yg sibuk
"kadang-kadang Allah sembunyikan matahari,
Dia datangkan petir dan kilat,
kita tertanya2 kemananya hilangnya matahari,
rupa-rupanya Allah memberi kita pelangi"

"Jadilah seorang wanita dalam bekas kaca
yang sukar disentuh
hanya orang yang mampu saja boleh memilikinya"

-ym: apiztaro
-friendster :revengeful
-facebook : alhapiz puzi
-gmail : alhapizpuzi@gmail.com
-hotmail : apiz_tx@hotmail.com



-hits terkini
MASTURBATORS




Mari Clik Kat sini

DaPat Wang
Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

sembanNg saja...


ShoutMix chat widget

Follow me...